piątek, 27 września 2013

Ja gadam i to jeszcze jak...

Dumna. Jako matka nie mogę czuć inaczej...
Od pewnego czasu, a może od zawsze, Maluch jest niezwykle szarmancki. Na przykład wczoraj parę razy, choć przecież wcale nie musiał, powiedział "pepaszam". Zaskakiwało mnie to i bardzo rozczulało.

Ja - Bu zostawiłeś samochód na korytarzu, ktoś może się przewrócić.
Bu - Pepaaaszam.
Matka z wrażenia pokornie poszła przestawić.

Po jakimś czasie matka znowu zrzędzi:
- Bu tyle ziarenek na podłodze. Musimy pozbierać.
Mały - Pepaaaszam.

Poza tym słowo "przepraszam" pojawia się prawie zawsze, gdy przytrafią się dźwięki fizjologiczne. Co zupełnie nietypowe jak na faceta...

A wczoraj po kąpieli dorzucił do całego dnia:
- Mama kupiłaś taką ładną piżamkę Bubusiowi?
Ja - Tak.
Mały - Dziękuję.
Padłam.

To nie tak, że matka taka próżna i potrzebuje takich słów. Matka dziwi się, że taki mały Człowiek (w wieku 2,5 lat) ma takie wyczucie chwili. Dlatego jestem taka dumna.

19 komentarzy:

  1. Mądra matka = mądre dziecko, Bu z powietrza się tego nie nauczył. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. No wcale się nie dziwię. Ja też bym pękła z dumy.
    Ala zaczęła gadać jak najęta ale to co chce. Mówię, powiedz mamo kocham. Ona nic. Powtarzam mamo kocham. Ona nic. Za trzecim razem mówi. Ala mamy moczno.
    Ależ to miód na matczyne serce:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to najsłodsze słowa na świecie:))

      Usuń
  3. o mój Boże! co za słodziak! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem pod wrażeniem. Mój w wieku podobnym, ale na pepaszam i dziękuje to będę musiała jeszcze poczekać, na razie mówi niewiele...

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Nominowałam cię do Liebster Blog Award! Zapraszam:


      http://mojedorastanie.blogspot.co.uk/2013/09/nominacja-liebster-blog-award.html

      Usuń
  6. o rany, pięknie, jaki kulturalny mały mężczyzna:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dżentelmenem trzeba się urodzić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niby jestem obcą matką a rozczuliłam się jakby to moje dziecię tak mi dziękowało. Cudowny maluch już nie moge doczekać się chwili kiedy mój synek pójdzie w jego ślady (mam nadzieję, że pójdzie:)) No i podsumowując musisz być cudowną mamą skoro masz takiego uroczego synka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)) Sama nie wiem, kiedy moje Dziecko z niemowlaka zmieniło się w małego gadułę;) Czas płynie jak szalony...

      Usuń
  9. jaki słodki maluch - naprawdę rewelacyjnie się nauczył :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie po latach będzie się czytać te dialogi

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas:)
Zapraszam ponownie;)