czwartek, 29 sierpnia 2013

Po przerwie

Gdzie byłam, gdy mnie nie było. Otóż, musiałam na jakiś czas zdradzić Słuchaj Mamy na rzecz czegoś innego, czegoś nowego, co związane jest z moją wielką pasją, a mianowicie z gotowaniem. Przez ostatnie dni skupiłam się na pisaniu nowego bloga kulinarnego. Dlatego też, na Słuchaj Mamy nie będzie już przepisów, ponieważ wszystkie moje eksperymenty kulinarne będą znajdować się w na blogu Saganek. Potrzebowałam takiej zmiany, ponieważ gotowanie jest bardzo ważną sprawą w moim życiu i założenia bloga kulinarnego było tylko kwestią czasu. Zapraszam Was do zaglądanie na bloga i fanpage'a na FB.



oraz FB

A póki co na Słuchaj Mamy skupię się na dotychczasowych tematach związanych z opieką nad Maluchem i moimi przemyśleniami. No i oczywiście moimi eksperymentami przy maszynie do szycia.

A co u nas. Obecnie przebywamy nad polskim morzem i korzystamy z ostatnich dni ciepła. Maluch jest zachwycony plażą, morzem i statkami na nim. Podróż zniósł znakomicie i bawi się tu wybornie. Najchętniej spędzałby cały dzień na plaży. Mam nadzieję, że do końca pobytu będzie równie słonecznie jak dotychczas. Aż żal pomyśleć, że lato powoli dobiega końca. Pocieszam się, że mniej więcej za pół roku będzie wiosna i znowu perspektywa ciepłych dni....

14 komentarzy:

  1. Ale odjazd ;) Fajnie, uwielbiam blogi kulinarne. A wypoczynku życzę udanego nad morzem, też czekam wiosny ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oby nie zabrakło nam słońca. A blogi kulinarne również bardzo lubię:))

      Usuń
  2. a tak się zastanawiałam wczoraj gdzie Ty jesteś, a tu proszę.. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zaniedbałam trochę moją pisaninę, ale postaram się nadrobić;)

      Usuń
  3. Ano tak, jesień za drzwiami, trzeba korzystać z ostatnich, słonecznych dni :)

    OdpowiedzUsuń
  4. o wspaniale, życzę świetnych wakacji, a na Saganek chętnie będę zaglądać :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na moje pierwsze CANDY. Do wygrania gra edukacyjna CYFERKI PLUS i zabawka dla niemowlaka. Agnieszka

    http://superdzieciaczki.blogspot.com/2013/09/candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Mniam ! Tylko dlaczego o tej porze trafilam na Twoj blog ? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam ten ból, o tej porze lepiej nie oglądać jedzenia:)

      Usuń
  7. super na pewno będę zaglądała i korzystała z przepisów ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz wierną czytelniczkę:)Już nie raz wypróbowałam Twoje przepisy:)
    Fajna nazwa blogu:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Nawet nie wiesz ile znaczą Twoje miłe słowa. Motywują mnie do dalszego działania:)) Dzięki:)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas:)
Zapraszam ponownie;)