wtorek, 4 czerwca 2013

Refleksje małego Człowieka cz. 2

Mały Bu podczas poobiedniego wylegiwania się na kanapie:
- Tata nie przytulaj mocno Mamy. Bu przytuli....
Za chwilę, gdy już zostałam wyściskana i wygnieciona, Maluch powraca z pytaniem:
- Tata, Mama co tam robicie???
Yyyy?

Powitanie Taty po pracy:
- Tata przyszedłeś do nas??

Wieczorem podczas obcinania paznokci, Maluch przygląda się kupce zebranych ścinków pazurków, wybiera jeden mały i pyta:
- Mama obcięłaś Bu TEGO pazurka???

Dziś wychodząc na spacer Mały chce na ręce, ja na to:
- Bu, wolałabym, żebyś zszedł po schodach sam. Jesteś już duży i ciężki.
Odpowiedź błyskawiczna:
- Mama jest duża i ciężka...
Trudno przełknąć takie słowa z ust faceta. Rad nierad, jako kawał baby, wzięłam Go na ręce i zniosłam na dół.


9 komentarzy:

  1. Uwielbiam go to mało powiedziane.
    Znowu uśmiałam się po pachy:):):)

    OdpowiedzUsuń
  2. mama jest duża i cieżka ...ouuuuuuuuuuu co za słowa hehehe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. heheh kochane maleństwa :)
    wiedział co powiedzieć, żeby osiągnąć swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahahaha, no nie mogę! Ostatni tekst jest boski:)) Ale mu się powiedziało:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski jest :) Zagadałby mnie na śmierć pewnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witaj, nominowałam Cię do zabawy na swoim blogu – zapraszam pod link:)
    http://dwaszczesciaimy.blogspot.com/2013/06/podwojne-wyroznienie-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzieciaki potrafią trafić z tekstem :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas:)
Zapraszam ponownie;)