piątek, 3 maja 2013

Owsiane ciastka bez pieczenia

Coś na poprawę humoru, gdy za oknem deszczowo i na majówkę wybrać się nie można...

składniki
100g mlecznej czekolady,
50g gorzkiej czekolady,
80g płatków owsianych,
60g ziaren słonecznika,
60g dowolnych pokrojonych bakalii (orzechy, żurawina itp.)

Czekoladę rozpuszczam w misce ustawionej w garnku z gorącą wodą.
Do rozpuszczonej i wymieszanej czekolady dodaję pozostałe składniki. Mieszam.
Następnie za pomocą łyżki układam na pergaminie dowolnej wielkości ciasteczka i lekko je spłaszczam. Ciastka chłodzę w lodówce. Gdy czekolada zastygnie.... zajadam;) Smacznego!




Zapraszam  do zaglądania na profil facebookowy mojego bloga kulinarnego Saganek. Tam znajdziecie dużo ciekawych propozycji na proste i pyszne potrawy. 

https://www.facebook.com/pages/Saganek-moje-kulinarne-wariacje/340743549389107?ref=tn_tnmnhttp://


14 komentarzy:

  1. A za mną właśnie chodzi coś czekoladowego :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba coś wisi w powietrzu;) Też tak mam;))

      Usuń
  2. to coś w rodzaju bloku czekoladowego

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowe i pyszne, napewno zrobię je z moim trzylatkiem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdrowe i pyszne, napewno zrobię je z moim trzylatkiem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdrowe i pyszne, napewno zrobię je z moim trzylatkiem, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę spróbować, ja piekę podobne z mlekiem skondensowanym.

    OdpowiedzUsuń
  8. ale mi narobiłaś na nie ochotę... właśnie piję kawkę i nie mam nic słodkiego :/

    OdpowiedzUsuń
  9. O idealne na lato kiedy nie lubię używać piekarnika :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. oh to chyba mało dietetyczne, ale co mi tam.. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. nooo nie :D ale kuuusisz !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas:)
Zapraszam ponownie;)