wtorek, 21 maja 2013

Kotlety z kaszy jaglanej

Zapraszam  do zaglądania na profil facebookowy mojego bloga kulinarnego Saganek. Tam znajdziecie dużo ciekawych propozycji na proste i pyszne potrawy. 

https://www.facebook.com/pages/Saganek-moje-kulinarne-wariacje/340743549389107?ref=tn_tnmnhttp://




Proste i smaczne. Najlepiej smakują z surówką. Można jeść na zimno. Polecam!

1 szklanka kaszy jaglanej,
1 marchewka starta na tarce na drobnych oczkach,
1 cebula pokrojona w kostkę,
1 jajko,
3-4 łyżki mąki,
2-3 łyżki sezamu (opcjonalnie),
1 rozgnieciony ząbek czosnku,
natka pietruszki, sól, pieprz, mielona papryka ostra,
bułka tarta do panierowania,
olej do smażenia 

Kaszę gotuję zgodnie z instrukcją na opakowaniu. Cebulę i marchew lekko podsmażam na oleju. Następnie dokładnie mieszam z ugotowaną kaszą, dodaję jajko, mąkę, sezam, czosnek i przyprawy. Formuję kotlety, obtaczam w bułce i smażę na oleju. Smacznego!

Zapraszam  do zaglądania na profil facebookowy mojego bloga kulinarnego Saganek. Tam znajdziecie dużo ciekawych propozycji na proste i pyszne potrawy.




14 komentarzy:

  1. Ale fajniutkie ;) Podkradnę Ci z wielką ochotą !

    OdpowiedzUsuń
  2. kaszę jaglaną odkryłam niedawno ale zakochałam się w niej :) wspaniały pomysł na kotleciki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo lubię takie.. zrobie jutro :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. U nas kaszy jaglanej je się więcej niż ziemniaków. Takie kotlety goszczą u nas często, podobne robimy z soczewicą, grochem i ciecierzycą.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kaszę! Wszelaką! Kotleciki na pewno puchotka! Az sie glodna zrobiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wielbię kasze jaglaną! Wypróbuje na pewno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam te twoje kulinarne porady.
    Znowu ślinka cieknie.

    OdpowiedzUsuń
  8. tak sobie czytam Twoje notki i muszę Cie pochwalić za ogrom pracy włożonej w prowadzenie bloga. Dodaje do obserwowanych, żeby móc częściej tu zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. kocham kaszę więc Twój przepis przypadł mi do gustu :))

    OdpowiedzUsuń
  10. I to dobre jest? Mam dużo kaszy jaglanej i nie wiem co z nią robić...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że dobre:) Wprawdzie mięcho to nie jest (jeśli ktoś jest głównie mięsożerny), ale smakuje naprawdę dobrze:))
      Z kaszy jaglanej można zrobić też nadzienie do pierogów, analogicznie jak z kaszą gryczaną http://www.sluchajmamy.blogspot.com/2012/11/pierogi-z-kasza-gryczana.html. Polecam!

      Usuń
    2. A z czym się je je? W sensie dodatków?

      Usuń
    3. U nas z surówkami.

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas:)
Zapraszam ponownie;)