sobota, 2 lutego 2013

Kawałek mojego świata

IT'S ONLY A PICTURE TAG by Kirei  

Inicjatorką pomysłu jest Kirei




Do zabawy zaprosiła mnie Dreszka z Kobiety w sieci.
Dziękuję bardzo:)



Zasady:
1. Umieść w poście baner z tytułem tagu i linkiem do Kirei - inicjatorki tagu
2.  Odpowiedz na 17 pytań w formie zdjęcia - może to być pojedyncze zdjęcie, kolaż złożony z kilku zdjęć, sfotografowany rysunek, PrintScreen. Ważne, żeby odpowiedź była w formie graficznej, a nie tekstowej - ewentualnie krótki podpis dozwolony :)
3.Postarajcie się, aby większość zdjęć była Wasza własna, a nie np. pobrana z internetu z podaniem źródła. Wtedy ten tag będzie bardziej "osobisty" i ciekawy, choć kilka pytań trochę utrudnia to zadanie (np. w przypadku pytania o życzenie).
4. Otaguj 7 osób :)
Pytania (przetłumaczone z niemieckiej wersji TAGU)
  1. Codziennie widzisz...  
  2. Ubranie, w którym "mieszkasz"?
  3. Ulubiona pora dnia?
  4. Coś nowego?
  5. Właśnie tęsknisz za...
  6. Piosenka, która za tobą chodzi...
  7. "Nagłówek" Twojego tygodnia to...
  8. Najlepszy moment tygodnia?
  9. Kim chciałaś/eś być jako dziecko?
  10. Nigdy nie rozstajesz się z....
  11. Co można znaleźć na Twojej liście życzeń.
  12. Twoja miłość od pierwszego wejrzenia.
  13. Coś, co robisz przez cały czas.
  14. Zdjęcie tygodnia?
  15. Ulubione słowo/wyrażenie?
  16. Najlepszy moment roku.
  17. Ktoś, kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić.  

Codziennie widzę, jak mój Synek bawi się i poznaje świat:



Mój codzienny, domowy uniform - legginsy


Lubię wieczory, szczególnie takie:





Coś nowego:





Tęsknię za wiosną:





Utwór, który za mną chodzi. 




Nagłówek mojego tygodnia: "Biorę się za siebie". Obiecuję sobie, że tym razem będę konsekwentna i będę kręcić hula-hop przez 40 minut, co najmniej 4 razy w tygodniu. Niestety nie udaje się. Albo nie jestem konsekwentna, albo źle zorganizowana. A takich "biorę się za siebie" jest więcej, nie tylko z dziedziny odchudzania...



Najlepszy moment tygodnia - nie jestem oryginalna - piątek po południu. Tym razem weekend zaczął się od miłej niespodzianki od Mężuna:


Jako dziecko chciałam zostać chirurgiem:
foto z klockowo.pl


Nigdy nie rozstaje się z telefonem:


Na liście życzeń, ogromniasty flakon ulubionej wody:

foto z ceneo

I długie wakacje:




Moja miłość od pierwszego wejrzenia. A nawet nie wejrzenia, a pomyślenia, a potem poczucia...
Miłość największa i najpiękniejsza w życiu.




Coś, co robię przez cały czas
Jakkolwiek to zabrzmi. Wciąż myślę o jedzeniu, a raczej o robieniu go. Uwielbiam eksperymentować w kuchni. Dlatego moje myśli ciągle krążą wokół jedzenia.





Zdjęcie tygodnia:


Ulubione słowo/wyrażenie? 




Najlepszy moment roku. 



Ktoś, kto zawsze potrafi Cię uszczęśliwić. Mój Syn i Mój Mężu.




 

Moje nominacje to:

Malgo
Mamiczka
Kruszynka
Potwora wózkowa
Mamajaga
Eva
MaMMa 

9 komentarzy:

  1. dziękuję za zaproszenie;)
    Zdjęcia pojawią się wkrótce:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie zabawy to coś fajnego! Popieram :)

    OdpowiedzUsuń
  3. No taki hula hop to widzę po raz pierwszy. Muszę się rozejrzeć po sklepach, może uda się zdobyć :)
    Też by mi się przydało troszkę ćwiczeń.

    Mamagaja, synuś już w książkach siedzi, od małego, piękny widok.:)
    Mądre dziecko .
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za zaproszenie do zabawy. Nie wiem, jak sobie z tym poradzę, ale spróbuję :)
    Taką zapiekankę, to mogę jeść zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest trochę zabawy z tym, bo trzeba nieźle pokombinować;)
      Zapiekanka pyszna, ale moim facetom nie przypadła do gustu.

      Usuń
  5. Dziękuję!

    Postaram się szybciutko dołączyć do zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oł jeah! leginskiki to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję bardzo za zaproszenie do zabawy. Na pewno się dołączę jak tylko Zuzia troszkę wyzdrowieje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas:)
Zapraszam ponownie;)