piątek, 22 lutego 2013

Bardzo miła niespodzianka

Ten tydzień zaczął się bardzo miłą niespodzianką.
Otóż, otrzymałam wyróżnienie w konkursie organizowanym przez Mamiczkę na blogu Czym zająć Malucha klik.
Nie dość, że zaskoczyło mnie to wyróżnienie, bo w regulaminie konkursu była mowa o jednej nagrodzie, to jeszcze, gdy odebrałam przesyłkę z Poczty, okazało się, że książka, którą Mamiczka nam przysłała jest dla nas strzałem w dziesiątkę.
Nie jest tajemnicą, że uwielbiam pichcić w kuchni. Przez to, że spędzam tam dużo czasu, Mój Synek również poznał kuchnię od podszewki. Lubi wyjmować garnki, miski, sztućce, podawać mamie różne rzeczy i lubi również przeglądać książki kucharskie. A teraz dzięki Mamiczce mamy jeszcze taką oto pozycję:


Książka Agnieszki Góskiej "Dzieci gotują" to zbiór łatwych do wykonania przepisów na sałatki, przekąski czy desery, okraszonych krótkimi i ciekawymi opowiadaniami. Mój Maluch słucha ich jak zaklęty. I jest bardzo skupiony, gdy wyjaśniam Mu poszczególne czynności do zrobienia danej potrawy       
   





W książce można znaleźć dużo ciekawych informacji np. jak udekorować stół czy też objaśnienia dotyczące odmierzania różnych produktów. Poza tym znajduje się w niej mnóstwo ciekawych ilustracji, które naprawdę interesują Dziecko. Jest to zupełnie inna "bajka"...
Książkę polecam bardzo.
A Mamiczce dziękujemy z całego serca za tak przemiłą niespodziankę.

9 komentarzy:

  1. Słyszałam o tej książce, gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjna książka. Zamierzam ją kupić, jak tylko córka podrośnie. Gratulacje za wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze zazdroszczę i gratuluje ;)
    Zapisuje sobie jak Jaś podrosnie to koniecznie sie w nią zaopatrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, gratuluję
    Mamiczka wie co dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę, że książka przypadła Wam do gustu :) Pamiętałam Twoje kulinarne wpisy, dlatego zdecydowałam się na tę konkretną książkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe... nieźle to sobie wymyśliłaś;D

      Usuń
  6. Gratulacje. Ciekawa książka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam całą serię, ale ta co ty dostałaś zdaje się to zbiór 3 pozostałych ;) Świetna jest i często z niej korzystam !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas:)
Zapraszam ponownie;)