sobota, 5 stycznia 2013

Mój rok

Nowy Rok zaczął się na dobre. Chcę, żeby był to kolejny dobry rok. Dlatego też, żeby nie przegapić niczego i dobrze wykorzystać ten czas, mam postanowienia. Niby jak każdego roku, ale w tym roku mam plan. Ba... nie jakiś tam, ja mam konkretny plan do zrealizowania.


Czytałam wczoraj na blogu Ani - Na Zielonym Wzgórzu o precyzowaniu swych planów i szczegółowym ustaleniu co i kiedy chcemy osiągnąć.
Skłoniło mnie to do przemyśleń. Nie chcę kolejny raz rzucać pustych haseł "w tym roku zrobię to czy tamto" lub "postanowiłam sobie, że" itp.

Wiem co chcę osiągnąć. Intensywnie myślę nad tym jak to wszystko zorganizować. Robię szczegółowy plan i do roboty. W tym roku nie będzie zmiłuj. Nie ma to tamto.

W całym domowym pędzie związanym z opieką nad synkiem zapomniałam o swoich planach. Ten czas tak szybko minął. Zanim obejrzę się moje Dziecko skończy dwa latka. A przecież pamiętam ile sobie obiecywałam, gdy byłam jeszcze w ciąży. Jakie miałam pomysły na siebie.
Choć minione dwa lata zaliczam do bardzo udanych, mam niedosyt wyzwań. Phi... dobre sobie, przecież wychowanie dziecka to megawyzwanie....

Teraz chcę zrobić coś dla siebie. Dla własnego rozwoju. Dodatkowo skorzysta na tym cała nasza trójka, bo przecież szczęśliwa matka, to szczęśliwe dziecko, szczęśliwa żona, to szczęśliwy mąż (podobno). Zresztą .... ktoś z nas na pewno będzie szczęśliwszy....

Pamiętam, gdy jakiś czas temu zaczytywałam się w książkach o mocy naszej podświadomości, jak zafascynowana byłam wizualizacją i programowaniem na konkretne osiągnięcia. Jak pomagało mi to w różnej działalności. Mocno wierzę, że gdy bardzo czegoś chcemy i dążymy do tego, cały Wszechświat nam sprzyja.

Dlatego też ustaliłam sześć jasnych celów. Precyzuję plan działania i biorę się do realizacji.

To będzie dobry rok. To będzie mój rok. Niech moc i zdrowie będą ze mną! :D

Trzymajta kciuki:)


15 komentarzy:

  1. Fajnie to napisałaś.
    Ja zawsze myślę podobnie a potem klapa.
    Trzymam kciuki za ciebie a ty trzymaj za mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę trzymać mocno:) Uda się!

      Usuń
  2. Brawo,gratuluję podjęcia wyzwań,cieszę się że mogłam się do tego choć trochę przyczynić, możesz liczyć na moje wsparcie

    OdpowiedzUsuń
  3. trzymam kciuki i wspieram calym sercem!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech moc i zdrowie będą z Tobą :)
    Na pewno się uda zrealizować wszystkie te plany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a podzielisz się z nami swoimi planami:)?

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mogę, żeby nie zapeszyć. Jednak, gdy tylko coś się uda na pewno napiszę o tym:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Wszystkim za pozytywne słowa:))

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas:)
Zapraszam ponownie;)