niedziela, 23 grudnia 2012

Świąteczny galimatias i życzenia

Pewnie nie tylko u nas wiele rzeczy poszło nie po myśli... Ale wiele jednak udało się:) Na przykład piernik staropolski, o którym kiedyś pisałam. Wyszedł wybornie. Obiecuję jak tu siedzę, że w przyszłym roku zrobię z podwójnej, a może i potrójnej porcji. Szczerze przyznam, że żadne pierniczki, które piekłam dotychczas nie smakują tak jak ten piernik. Co tu dużo mówić piernik, żeby był idealny musi swoje odczekać. Dlatego w przyszłym roku wszelkie pierniczki i pierniki robię tylko na bazie przepisu na piernik staropolski. Rewelacja. Oto dowód:




Z rzeczy, które nie wyszły to niestety prezenty. Zapomnieliśmy, że w ubiegłym roku zarzekaliśmy się z Mężem, że następnym razem nie kupujemy zabawek przez Internet. Pamięć nas zawiodła i w tym roku ponownie zamówiliśmy upominek dla mojej chrześnicy. Tym razem matę do tańczenia. Nie będę rozpisywać się jakim nieporozumieniem był ten gadżet. Szybko odesłaliśmy go, a prezent zakupiliśmy normalnie i tradycyjnie w sklepie. Potem nadszedł upominek zakupiony przez Męża dla mnie. Moja ukochana woda toaletowa, której zupełnie nie spodziewałam się, okazała się okropną podróbą. I znowu klops. Korespondencja z allegrowiczem i pyskówki... i takie tam. Podobno zwróci nam pieniądze za odesłany towar. Oby.

Wczoraj w nocy walczyłam z łazankami. Nie ukrywam, że wolę kupować makaron, bo brak mi cierpliwości do domowego. No, ale jak tu nie zrobić domowego na taką szczególną okazję. I wycinałam tą kratkę, potem zostawiłam by wyschła do rana. Trochę wyschła, a trochę się posklejała... Ech, może jakoś zjemy. Na pewno długo nie zabiorę się za domową produkcję makaronu. Wolę stać w kolejce w markecie, niż walczyć z wałkiem i nieposłuszną kulą ciasta makaronowego. 




Ale to wszystko nieważne, najważniejsze, że w tym całym pędzie, którego chcemy uniknąć każdego roku, jesteśmy razem. Jesteśmy zdrowi i szczęśliwi. Czy może być lepszy czas na bycie ze sobą. Nawet na nerwową rodzinną krzątaninę?


Życzę wszystkim, aby nie zabrakło Wam, podczas tych wyjątkowych Świąt, cudownych przeżyć. Pięknych chwil z bliskimi oraz samych życzliwości od ludzi. Aby nie zabrakło zdrowia, miłości i uśmiechu. I by ten czas trwał, abyśmy nie spieszyli się, lecz delektowali tymi niepowtarzalnymi chwilami.
Wszystkiego najlepszego!




13 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego na święta i po świętach:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe pierniki!! Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego! zdrówka i samych szczesliwosci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wszystkiego najlepszego Wam życzymy na te święta! :-) piernik wygląda wybornie, pierniczki wg Twojego przepisu sa przepyszne :-)
    co do prezentów.. to niestety ale się zgodze :( ile razy widziałam cuda kolorowe a w rzeczywistości wyblakły plastik z kiepskim wykonaniem :/ możena chociazby zobaczyć na strone smyka - piekne zabawki a w sklepie już niekoniecznie :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jednak wolę przez internet, jest mi tak wygodniej :D
    Wesołych Świąt :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych i pełnych radości Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wesołych i magicznych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wesołych Świąt i bogatego Gwiazdora ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrowych i Spokojnych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas:)
Zapraszam ponownie;)