piątek, 28 grudnia 2012

Czosnkowa pasta z awokado


Zapraszam  do zaglądania na profil facebookowy mojego bloga kulinarnego Saganek. Tam znajdziecie dużo ciekawych propozycji na proste i pyszne potrawy. 

https://www.facebook.com/pages/Saganek-moje-kulinarne-wariacje/340743549389107?ref=tn_tnmnhttp://


Dla odmiany, po świątecznych mięsach i różnych specjałach, dziś zapragnęliśmy czegoś z innej bajki. Zwłaszcza, że wirusy wokół nas, zatem trzeba posilić się witaminową bombą. Pasta jest mocno czosnkowa, dlatego taka zdrowa;P

1 awokado,
ok. 100 g twarogu,
3-4 ząbki czosnku,
1 łyżka oliwy z oliwek,
2 łyżki soku z cytryny,
2-3 łyżki drobno pokrojonej natki pietruszki,
0,5 łyżeczki soli,
pieprz do smaku

Awokado obieram, pozbywam się pestki. Kroję na drobniejsze kawałki. Następnie skrapiam sokiem z cytryny i rozdrabniam widelcem. Dodaję twaróg i przeciśnięte ząbki czosnku, natkę pietruszki, oliwę z oliwek, sól i pieprz. Wszystko dokładnie mieszam.
Podaję z pieczywem (najlepiej świeżym, domowym). Smacznego! 




10 komentarzy:

  1. Mimo że ani za awokado ani tym bardziej za czosnkiem nie przepadam to pasa wygląda apetycznie. Z pewnością smakowałaby mojemu mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie przepadam za awokado, ale z chęcią wypróbuję przepis ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. nigdy nie jadłam :-)
    brzmi smakowicie :-) ja za to zajADAm się pastą z soczewicy..mniami!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę koniecznie spróbować z soczewicy:D

      Usuń
  4. uwielbiam wszystkie składniki, zapisuję przepis! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepis brzmi przesmacznie i ja na pewno wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. O, a ja dziś właśnie miałam chęc na pastę w awokado :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepis znam i mogę powiedzieć, że pasta jest przepyszna! Ja osobiście uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas:)
Zapraszam ponownie;)