wtorek, 6 listopada 2012

Pyszne pieczone ziemniaczki


Zapraszam  do zaglądania na profil facebookowy mojego bloga kulinarnego Saganek. Tam znajdziecie dużo ciekawych propozycji na proste i pyszne potrawy. 

https://www.facebook.com/pages/Saganek-moje-kulinarne-wariacje/340743549389107?ref=tn_tnmnhttp://


Dobre, gdy tak jak dziś, nie mam czasu na wymyślne danie, a mam już coś do nich. A w sumie można zjeść same, na pewno zdrowsze od frytek. Pychota.

1,2 kg ziemniaków,
ząbek czosnku,
2-3 łyżki oliwy z oliwek,
sól, papryka ostra, tymianek

Ziemniaki obieram, kroję na grubsze kawałki. Wrzucam do miski skrapiam oliwą z oliwek, posypuję, solą, papryką, tymiankiem i dorzucam wyciśnięty ząbek czosnku. Ziemniaki dokładnie mieszam ze wszystkimi przyprawami. Wykładam na blachę wyłożoną papierem do pieczenia, a następnie do nagrzanego do 180ºC piekarnika na 20-25 minut (aż się lekko zrumienią). Gotowe. I smaczne!


9 komentarzy:

  1. Pycha, też lubię takie zjeść :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mniam, mniam
    Dla takiego wielbiciela ziemniaków jak ja - super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. też często robię ;) lubię z Czubrycą czerwoną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie muszę koniecznie spróbować z Czubrycą czerwoną:)

      Usuń
  4. aż mi kubki smakowe zaczęły pracować:))

    OdpowiedzUsuń
  5. a może dziś takie zrobię... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ziemniaki już przygotowane tylko przyprawy dałam inne :) takie jakiem miałam pod ręką ;)

      Usuń
    2. Pewnie wyszły smaczne;)

      Usuń

Dziękuję za poświęcony czas:)
Zapraszam ponownie;)