poniedziałek, 5 listopada 2012

Wyróżnienie - Liebster Blog c.d.

Druga i trzecia nominacja do Liebster Blog;) Tym razem do zabawy zostałam zaproszona przez Mamiczkę oraz przez Mamę Młodego. Dziękuję bardzo:)

Wyróżnienie Liebster Blog otrzymywane jest od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę". Jest przyznawane dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechniania. Osoba z wyróżnionego bloga odpowiada na 11 pytań zadanych przez osobę, która blog wyróżniła. Następnie również wyróżnia 11 osób (informuje je o tym wyróżnieniu) i zadaje im swoje 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, z którego otrzymało się wyróżnienie.


Moje odpowiedzi na pytania zadane przez Mamiczkę:

1. Jaka jest ulubiona zabawka Twojego dziecka ?
- wszelkie samochody, najlepiej z napędem
2. Jaka jest ulubiona książka Twojego dziecka ?
- wiersze Jana Brzechwy
3. Jaki jest Twój ulubiony kosmetyk ?
- jedwab do włosów
4. Jaka jest Twoja najlepsza cecha charakteru ?
- poczucie humoru
5. Jaka jest Twoja najgorsza cecha charakteru ?
- niecierpliwość
6. Skąd wziął się pomysł na Twojego bloga ?
- z potrzeby pisania i poznawania ludzi
7. Wolisz szpilki, czy trampki ?
- szpilki
8. Jaki jest Twój ulubiony program w tv ?
- X-Factor
9. Wolisz kawę, czy herbatę ?
- herbatę
10. O której godzinie zwykle chodzisz spać ?
- 24-1
11. Wolisz chleb ze smalcem, czy krewetki ?
- chleb ze smalcem


Moje odpowiedzi na pytania zadane przez Mamę Młodego:

1.Kot czy pies?
- pies
2.Wieczór we dwoje czy szalona impreza w doborowym towarzystwie?
- wieczór we dwoje
3.Ulubiony film?
- Zapach kobiety
4. bajka w telewizji czy czytanie bajek?
- czytanie bajek
5. spacer po lesie czy po parku?
- po lecie
6.Ulubiony smak lodów?
- czekoladowe
7.zima czy jesień?
- zima
8.Dzień czy noc?
- dzień
9.Komedia romantyczna czy komedia sensacyjna?
- komedia romantyczna
10. synek czy córeczka?
- jedno i drugie;)
11.Ulubiony aktor?
- Al Pacino


Zapraszam do zabawy następujące blogi:




Moje pytania:
1. Ulubiona książka.
2. Ulubiony utwór muzyczny.
3. Film w domu czy w kinie.
4. Napoje z cukrem czy bez cukru?
5. Ulubiona kuchnia.
6. Wino białe czy czerwone?
7. Oglądanie tv czy długi spacer?
8. Jazda na rowerze czy jogging?
9. Góry czy morze?
10. Włosy długie czy krótkie?
11. Strój wygodny czy elegancki?

Miłej zabawy!

4 komentarze:

  1. Dziękuję ślicznie, odp. już zamieściłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, że wzięłaś udział w zabawie :)) Też lubię jedwab do włosów, ale nie cierpię lodów czekoladowych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja chyba lubię wszystkie smaki, bo ja jestem takim małym lodożercą;) Ale czekoladowe to mój najnowszy faworyt.

      Usuń
  3. Bardzo dziękuję za zaproszenie :) Zaraz zabieram się za posta ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęcony czas:)
Zapraszam ponownie;)